ЛЮДИНОЗНАВСТВО ЯК ДЖЕРЕЛО ПІЗНАННЯ І РОЗВИТКУ ЛІДЕРСТВА

Автор(и)

  • Viktor Lozovoy Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Україна
  • Anatoliy Dolgarev Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2616-3241.2019.1.10

Ключові слова:

лідер, лідерство, керівник, керівництво, управління, взаємодія лідера і команди, колективу, людинознавство

Анотація

Розглянуто необхідність становлення лідера, розгортання його управлінського потенціалу передбачає необхідність і значущість системних знань про людину на біофізіологіч­ному, соціально-психологічному та духовному зрізах. Обґрунто­вано необхід­ність подальшого поглиблення системних знань у науковому напрямку «Людинознав­ство» і важливість включення такої навчальної дисципліни у навчальні плани закладів середньої і вищої освіти України.

Біографії авторів

Viktor Lozovoy, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри культурології, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого; Харків, Україна

Anatoliy Dolgarev, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Харків, Україна

Посилання

Абульханова-Славская, К. А. (1991) Стратегия жизни. М.: Мысль, 299 с.

Батліна, Л. В. (2008) Основи людинознавства: людина в цілому. Навчальний посібник. К. : КНТ, 329 с.

Гончаренко, М. С., & Гончаренко, В. Г. (2017) Словарь-справочник по человекознанию (на рус. яз.). Х.: ХНУ имени В. Н. Каразина, 464 с.

Дейл Карнеги. (1980) Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей: пер. с англ. Ф. П. Красавина. Киев: Наук, думка. 224 с.

Карташова, Л. В., & Никонова, Т. В., Соломандина, Т. О. (1999) Поведение в организации: учебник. М.: ИНФРА,365 с.

Кремень, В. Г. (2009) Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору. К.: Педагогічна думка, 520 с.

Маленкова, Л. И. (1993) Человековедение: программа и метод. Материалы. М.: ТОО ИнтелТех, 208 с.

Менегетти, А. (2001) Психология лидера. М.: ННБФ«Онтопсихология»,208 с.

Романовський, О. Г., & Пономарьов, О. С., Баженова, К. В. (2000) Типологія лідерства. Методичний посібник з курсу «психологія управління». Х.: ХДПУ, 28 с.

Ростовцева, Л. И., & Долгарев, А. В. (2016) Лидерство и инновационное развитие. Московский экономический журнал. № 2 (e-mail: rostovtse-vali.@rambler.ru)

Трейси, Б. (2000) Достижение максимума. M, 365 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-21

Як цитувати

Lozovoy, V., & Dolgarev, A. (2019). ЛЮДИНОЗНАВСТВО ЯК ДЖЕРЕЛО ПІЗНАННЯ І РОЗВИТКУ ЛІДЕРСТВА. Лідер. Еліта. Суспільство, (1), 134–141. https://doi.org/10.20998/2616-3241.2019.1.10

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКСЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ЛІДЕРСТВА В ПАРАДИГМІ СУЧАСНОГО УПРАВЛІН