ПОСТНЕКЛАСИЧНИЙ ПЕРІОД МЕТОДОЛОГІЧНОГО ВИМІРУ ЄДНОСТІ НЕЛІНІЙНОГО СИНТЕЗУ ЗНАНЬ В АСПЕКТІ РОЗВИТКУ ТЕОРІЙ ЛІДЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.20998/2616-3241.2018.1.10Анотація
Розглянуто сутність постнекласичного періоду методологічного виміру єдності нелінійного синтезу знань в аспекті розвитку теорій лідерства. Схарактеризовано особливості нелінійних процесів самоорганізації. Розкрито ґенезу теорій лідерства у цілісному аспекті та з позицій нелінійного синтезу знань у постнекласичний період. Здійснено аналіз стану дослідження проблеми підготовки нової генерації науково-педагогічних та інженерно-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти новою постнекласичною методологічною освітньо-світоглядною парадигмою. Доведено важливість моделювання міждисциплінарної комунікації, філософської рефлексії та колективної експертизи на прикладі курсів підвищення педагогічної та управлінської кваліфікації науково-педагогічних кадрів.
Посилання
Бендас, Т. В. (2009) Психоло-гия лидерства. Учебное пособие. СПб.: Питер,. 448 с.
Буданов, В. Г. (2007) Методо-логия синергетики в постнеклассической науке и в образовании. М.: ЛКИ, 232 с.
Добронравова, И. С. (2014) Практична філософія постнекласичної на-уки про наукову істину та людську свобо-ду. Філософія освіти. № 2. С. 224-234.
Добронравова, І.С. (2017) Де-скриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної нау-ки. Людина в складному світі. За ред. Н. В. Кочубей, М. О. Нестерової; вступне слово В. П. Адрущенка. Суми: Універси-тетська книга, С. 179-192.
Ершова-Бабенко,И. В.(2015) Сборник лекций по психосинергетике. Одесса: Одесский филиал Украинского синергетического общества, 270 с.
Ершова-Бабенко, И.В.(2005) Социальная среда в свете изменений в науке: конец ХХ – начало ХХІ ст. Психо-синергетиские стратегии человеческой деятельности (концептуальная модель) : монография. Винница: NOVA KNYHA, 360 с.
Зязюн, І. А. (2003) Освітні па-радигми в контексті філософських ідей. Професійна освіта: педагогіка і психоло-гія. Українсько-польський журнал. За ред. І. Зязюна, Т. Левовицького, Н. Ничкало, І. Вільш. Ченстохова Київ: Видавництво Вищої Педагогічної школи у Ченстохові,. Вип. No 5. С. 213-226.
Зязюн, І. А. (2008) Філософія педагогічної дії : монографія К.: б. в.; Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 608 с.
Князева, Е. Н. (2012) Нелиней-но-динамический подход в эпистемоло-гии. Эволюционная эпистемология. М.: СПб.: Центр гуманитарных инициатив, 704 с.
Кремень, В.Г. (2018) Філософ-сько-педагогічна спадщина академіка Іва-на Зязюна в контексті модернізації освіти. Філософія і психологія педагогічної дії. Естетика і етика педагогічної дії. Вип. 17, С. 9-19.
Кримський, С. Б. (2008) Запити філософських смислів. Під сигнатурою Софії. К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», С. 441-718.
Любовинкина, Е. (2017) Лиде-рство [Електронний ресурс] Mental Skills. Режим доступу: http://www.mental-skills.ru/dict/liderstvo
Мамардашвили, М. К. (1990) Наука и культура. Как я понимаю фило-софию. М.: Прогресс, С. 337-356.
Нестерова, М. А. (2015) Ког-нитивистика: истоки, вызовы, перспек-тивы. Сумы: Университетская книга, 334 с.
Пайтген, Х. О., Рихтер, П. Х. (1993) Красота фракталов: Образы комплексных динамических систем. М.: Мир, 176 с.
Зязюн, І. А. (2008) Педагогічна майстерність : підручник. 3-є вид., допов. і переробл. К. : Богданова А. М, 376 с.
Семенова, А. В. (2014) Емо-ційне усвідомлення як конструкт оціню-вання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів: психопедагогічний підхід. Теорія і практика управління соці-альними системами. Щоквартальний на-уково-практичний журнал. Х.: НТУ “ХПІ”, № 4, С. 58-68.
Семенова, А. В. Зуєва, Л. Є. (2017) Соціальний контекст психолого-педагогічної підготовки професійних суд-дів у системі суддівської освіти України і Канади в аспекті інтегральної теорії лідер-ства. Лідер. Еліта. Суспільство. Щоквар-тальний науково-практичний журнал. Х.: НТУ „ХПІ”, № 1, С. 109-123.
Семенова, А. В. (2017) Психо-педагогічний супровід ефективного ліде-ра XXI століття: синергетичний підхід. Science Rise: Pedagogical Education. №7 (15), С. 30-36.
Семенова, А. В. (2016) Цінніс-ний вимір досвіду суб’єктів педагогічної дії: монографія Одеса : Бондаренко М. О., 436 с.
Сергеєва, Л. М., Кондратьєва, В. П., Хромей, М. Я. (2015) Лідерство: навч. посібн. За наук. ред. Л. М. Сергеєвої. Івано-Франківськ. «Лі-лея-НВ», 296 с.
Chemers Martin. (1997) Lawrence Erlbaum Associates, Psychology, 200 p.
Donald Markwell. (2013) Instincts to Lead: On Leadership, Peace, and Education, Connor Court: Australia, 500 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.