РОЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ У ФАХОВІЙ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2616-3241.2018.1.02Анотація
Досліджено суть професійної мобільності як категорії соціології, психології та педагогіки; зосереджено увагу на ролі професійної мобільності у розумінні молоддю кар’єрної реалізації; визначено основні мотиви побудови кар’єри фахівцями. Схарактеризовано зміни у підходах до організації професійної підготовки у сучасних університетах, що мають забезпечувати мобільність студента у процесі навчально-практичної діяльності. Зроблено висновок про значущість професійної мобільності для фахової спрямованості студентів.
Посилання
Вороновська, Л. П. (2015) Актуалі-зація сучасної моделі майбутньої професії у процесі формування професійної мобі-льності студентів. Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології: зб. наук. праць. Херсон : видав. ПП «Олді-плюс», Вип. 1 (12). С. 11-14.
Гриньова, В.М., Резван О.О. (2018) Карʼєрні домагання молодого фахі-вця: роль університетів у формуванні їх-ньої адекватності. Новий колегіум. Х.: «Колегіум», № 1. С. 40 – 45.
Зеер, Э. (2014) Многозначность феномена «мобильность» в профессиона-льном образовании. Социально-профессиональная мобильность в ХХІ ве-ке: сборник материалов и докладов ме-ждународной конференции, Екатерин-бург, 29-30 мая 2014 г. / под. ред. Г.М. Ро-манцева, В.А. Копнова. Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та, С. 30-36.
Пріма, Р. (2008) Професійна мобі-льність фахівця як наукова проблема. Пе-дагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. №1. С. 127 – 132.
Резван, О.О. Рефлексія професій-них домагань майбутнього фахівця. Мате-ріали X міжнародної практичної конфере-нції 2013-2014”. Педагогіка. Прага. Pub-lishing Hous “Education and Science”. С. 55 – 57.
Рыбникова, Л. И. Организация практического обучения в колледже как один из путей формирования социально-профессиональной мобильности специа-листа [Електронний ресурс]. Режим до-ступу :http://www.igpk.ru/default.asp7action searchrc
Сорокин, П.А. (1992) Человек. Ци-вилизация. Общество. М.: 544с.
Guzman K. Choi. (2013) The relations of employability skills to career adaptability among technical school students. Journal of Vocational Behavior. Volume 82. P. 199–207.
Heuvel M, Demerouti E., Bakker A., Schaufeli W. (2013) Adapting to change: The value of change information and meaning-making. Journal of Vocational Behavior, Volume 83. P. 11–21.
McClelland, D. (1988) Human Moti-vation. Cambridge University Press.
Super, D. E. (1990). A life-span, life-space approach to career development. In D. Brown, L. Brooks & Associates (Eds.), Ca-reer choice and development (2nd ed., pp. 197-261). San Francisco: Jossey-Bass.
Towards European Higher Education Area. Communique of the Conference of the Ministers, responsible for Higher Education. Berlin. September.19. 2003.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.