РОЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ У ФАХОВІЙ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Oksana Rezvan Харківський національнийпедагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна https://orcid.org/0000-0002-7371-3605

DOI:

https://doi.org/10.20998/2616-3241.2018.1.02

Анотація

Досліджено суть професійної мобільності як категорії соціології, психології та педагогіки; зосереджено увагу на ролі професійної мобільності у розумінні молоддю кар’єрної реалізації; визначено основні мотиви побудови кар’єри фахівцями. Схарактеризовано зміни у підходах до організації професійної підготовки у сучасних університетах, що мають забезпечувати мобільність студента у процесі навчально-практичної діяльності. Зроблено висновок про значущість професійної мобільності для фахової спрямованості студентів.

Біографія автора

Oksana Rezvan, Харківський національнийпедагогічний університет імені Г.С. Сковороди

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри початкової, дошкільної та професійної освіти Харківського національного педагогічного

університету імені Г.С. Сковороди, Харків, Україна

Посилання

Вороновська, Л. П. (2015) Актуалі-зація сучасної моделі майбутньої професії у процесі формування професійної мобі-льності студентів. Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології: зб. наук. праць. Херсон : видав. ПП «Олді-плюс», Вип. 1 (12). С. 11-14.

Гриньова, В.М.,  Резван О.О. (2018) Карʼєрні домагання молодого фахі-вця: роль університетів у формуванні їх-ньої адекватності. Новий колегіум. Х.: «Колегіум», № 1. С. 40 – 45.

Зеер, Э. (2014) Многозначность феномена «мобильность» в профессиона-льном образовании. Социально-профессиональная мобильность в ХХІ ве-ке: сборник материалов и докладов ме-ждународной конференции, Екатерин-бург, 29-30 мая 2014 г. / под. ред. Г.М. Ро-манцева, В.А. Копнова. Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та, С. 30-36.

Пріма, Р. (2008) Професійна мобі-льність фахівця як наукова проблема. Пе-дагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. №1. С. 127 – 132.

Резван, О.О. Рефлексія професій-них домагань майбутнього фахівця. Мате-ріали X міжнародної практичної конфере-нції 2013-2014”. Педагогіка. Прага. Pub-lishing Hous “Education and Science”. С. 55 – 57.

Рыбникова, Л. И. Организация практического обучения в колледже как один из путей формирования социально-профессиональной мобильности специа-листа [Електронний ресурс]. Режим до-ступу :http://www.igpk.ru/default.asp7action searchrc

Сорокин, П.А. (1992) Человек. Ци-вилизация. Общество. М.: 544с.

Guzman K. Choi. (2013) The relations of employability skills to career adaptability among technical school students. Journal of Vocational Behavior. Volume 82. P. 199–207.

Heuvel M, Demerouti E., Bakker A.,  Schaufeli W. (2013) Adapting to change: The value of change information and meaning-making. Journal of Vocational Behavior, Volume 83. P. 11–21.

McClelland, D. (1988) Human Moti-vation. Cambridge University Press.

Super, D. E. (1990). A life-span, life-space approach to career development. In D. Brown, L. Brooks & Associates (Eds.), Ca-reer choice and development (2nd ed., pp. 197-261). San Francisco: Jossey-Bass.

Towards European Higher Education Area. Communique of the Conference of the Ministers, responsible for Higher Education. Berlin. September.19. 2003.

##submission.downloads##

Як цитувати

Rezvan, O. (2018). РОЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ У ФАХОВІЙ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ. Лідер. Еліта. Суспільство, (1). https://doi.org/10.20998/2616-3241.2018.1.02

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ І СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ