ЛІДЕРСТВО ПЕДАГОГА У ПРОСТОРІ СУСПІЛЬНИХ ПОТРЕБ

Автор(и)

  • Leonid Tovazhnyanskyy Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Olexandr Romanovskiy Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна https://orcid.org/0000-0002-0602-9395
  • Olexandr Ponomariov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-4698-2620
  • Yuliia Chala Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2616-3241.2018.1.01

Анотація

Феномен лідерства та його поява розглядаються як цілком закономірна реакція на потреби і запити соціуму. У цій якості лідерство виступає одним з важливих та ефективних механізмів забезпечення нормального функціонування і розвитку суспільства. Складний характер лідерства пов’язаний з його індивідуально-суспільною природою і постає відображенням широкого розмаїття суспільних потреб, у просторі яких і доводиться жити й діяти лідерам. Особливе місце у цьому просторі посідає лідерство педагога. Його професійна діяльність не тільки задовольняє потреби соціуму, а й впливає на структуру їх простору та культуру потреб. 

Біографії авторів

Leonid Tovazhnyanskyy, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

доктор технічних наук, професор, член-кореспондент НАН України, радник ректора, голова вченої ради, Національний технічний університет «Харківський

політехнічний інститут», Харків, Україна

Olexandr Romanovskiy, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою, член-кореспондент НАПН України, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет

“Харківський політехнічний інститут”, Харків, Україна

Olexandr Ponomariov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат технічних наук, професор, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

 

Yuliia Chala, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків, Україна

Посилання

Васянович Г.,  Будник О. (2017) Педагогічна еліта як феномен су-часності: духовно-моральний контекст. Лідер. Еліта. Суспільство. № 1. С. 96-108.

Казуо Инамори (1998) Страсть к успеху. Японское чудо. Ростов н/Д. Фе-никс, 320 с.

Пономарьов О. С. (2015) Фено-мен лідерства в контексті суспільних пот-реб. Теорія і практика управління соціаль-ними системами.. № 4. С. 11-19.

Романовський О. Г.,  Бондаре-нко В. В. (2017) Інноваційне формування повного спектру особистісних якостей лідера у всіх видах професійної діяльності на прикладі майбутніх психологів. Теорія і практика управління соціальними сис-темами. № 2. С. 3-13.

Романовский А. Г., Михайличе-нко В. Е.,  Грень Л. Н. (2018) Педагоги-ка лідерства: монографія. Х.: ФЛП Бровин А. В. 500 с.

Трамп Д.  Макивер М. (2014) Лидерство. Золотые правила Дональда Трампа. М.: Эксмо, 224 с.

Bass B. M.,  Riggio R. E. (2006) Transformational Leadership. 2nd. ed. NY: Laurence Erlbaum Associates, 282 p.

Casse P.,  Claudel P. G. (2007) Philosophy for Creative Leadership: How philosophy can turn people into more effec-tive leaders. Athena Press, 280 p.

Christine Oettl  Gitte Haerter. (2003) Unschlagbar durch gutes Teamwork. Praktische tipps fuer den Erfolg in der Grup-pe. Bildung und Wissen Verlag.

Di Cicco J. M. (2003) The Devel-opment of Leaders in Ancient China, Rome and Persia. Public Administration Quarterly. № 27. P. 6-40.

Fernandez J. A. (2004) The gen-telman’s Code of Confucius: Leadership by values. Organization Dynamics. № 33.P.21-31.

Kotter P. (1988) The Leadership Factor. NY: Free Press. 174 p.

Lay V. (2007) Substainable de-velopment and Leadership. Drustena Istrazi-vanja. Vol. 1. № 6. P. 1030-1053.

Nestulya O. (2017) Socially re-sponsible leader in management paradigm of the Ancient China. Leader. Elite. Society. № 1. P. 23-37.

##submission.downloads##

Як цитувати

Tovazhnyanskyy, L., Romanovskiy, O., Ponomariov, O., & Chala, Y. (2018). ЛІДЕРСТВО ПЕДАГОГА У ПРОСТОРІ СУСПІЛЬНИХ ПОТРЕБ. Лідер. Еліта. Суспільство, (1). https://doi.org/10.20998/2616-3241.2018.1.01

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ І СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ