АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА АКАДЕМІЧНЕ ЛІДЕРСТВО
DOI:
https://doi.org/10.20998/2616-3241.2021.1.04Ключові слова:
академічна доброчесність, академічне лідерство, професор, здобувач вищої освіти, майбутній фахівець освітніх, педагогічних наукАнотація
у роботі було обґрунтовано взаємозв’язок академічної доброчесності та академічного лідерства. Проаналізовано причини порушення здобувачами вищої освіти академічної доброчесності та визначено основні напрями роботи із ними, які включають їхню мотивацію щодо додержання вимог академічної доброчесності та засвоєння відповідних цінностей; навчання культури академічної доброчесності; контроль дотримання принципів доброчесності на практиці.
Посилання
1. Bakirov, V. S. (2015), Akade-michna kul’tura ukrains’koho studentstva: osnovni faktory formuvannia ta rozvytku [Academic culture in Ukrainian students’ youth: the main factors of formation and development], available at: http://fond.sociology.kharkov.ua/index.php/ru/news-ru/162-round [in Ukrainian]
2. Drach, I., Muromets’, V., Chorno-jvan, H. (2017), Doslidnyts’ke liderstvo v suchasnomu universyteti [The research leadership at a modern university], K. : DP NVTs “Priorytety”, p. 40 [in Ukrainian]
3. Evans, L., Homer, M., Mercer, J. (2012), Profesorske akademichne kerivnytstvo v nespokiini chasy: pohliad profesora [Professorial academic leadership in turbulent times: the professoriate’s perspective], Final Report. London: Leadership Foundation for Higher Education, p. 13, available at: https://www.advance-he.ac.uk/
4. Evans, L., Homer, M., Rayner, S. (2011), Providni profesory: vyvchennia tochok zoru “lideriv” stosovno profe-sorskoho liderstva [Leading professors: examining the perspectives of the led’ in relation to professorial leadership], Final Report, London: Leadership Foundation for Higher Education, p. 8, available at: https://www.advance-he.ac.uk/
5. Kodeks etyky akademichnykh vzaiemovidnosyn ta dobrochesnosti NTU “KhPI” [The Code of Academic Rela-tionships Ethics and Virtue of the NTU “KhPI”] (2019), available at: http://library.kpi.kharkov.ua/files/documents/code_ethics.pdf [in Ukrainian]
6. Macfarlane, B. (2011), Profesory yak intelektualni lidery: stanovlennia, iden-tychnist ta rol [Professors as intellectual leaders: formation, identity and role], Studies in Higher Education, no. 36(1), pp. 57–73
7. Reznik, S.N. (2020), Rezul’taty naukovoi diial’nosti pedahoha vyschoi shkoly iak pokaznyk vykladats’koho liderstva [The results of a higher education pedagogue’s scientific activities as an indicator of teacher’s leadership], Scientific journal of NPU named after M. P. Drahomanov, no. 73(2), pp. 52–56 [in Ukrainian]
8. Romanovskyi, O., Sereda, N. (2013), Osobystist’ suchasnoho kerivnyka v aspekti teorii dukhovnoho liderstva [Personality of the modern leader in the aspect of the theory of spiritual leadership], Theory and practice of management of social systems, no. 3, pp. 20–27 [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.