АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА АКАДЕМІЧНЕ ЛІДЕРСТВО

Автор(и)

  • Світлана Резнік Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2616-3241.2021.1.04

Ключові слова:

академічна доброчесність, академічне лідерство, професор, здобувач вищої освіти, майбутній фахівець освітніх, педагогічних наук

Анотація

у роботі було обґрунтовано взаємозв’язок академічної доброчесності та академічного лідерства. Проаналізовано причини порушення здобувачами вищої освіти академічної доброчесності та визначено основні напрями роботи із ними, які включають їхню мотивацію щодо додержання вимог академічної доброчесності та засвоєння відповідних цінностей; навчання культури академічної доброчесності; контроль дотримання принципів доброчесності на практиці.

Біографія автора

Світлана Резнік, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

Посилання

1. Bakirov, V. S. (2015), Akade-michna kul’tura ukrains’koho studentstva: osnovni faktory formuvannia ta rozvytku [Academic culture in Ukrainian students’ youth: the main factors of formation and development], available at: http://fond.sociology.kharkov.ua/index.php/ru/news-ru/162-round [in Ukrainian]

2. Drach, I., Muromets’, V., Chorno-jvan, H. (2017), Doslidnyts’ke liderstvo v suchasnomu universyteti [The research leadership at a modern university], K. : DP NVTs “Priorytety”, p. 40 [in Ukrainian]

3. Evans, L., Homer, M., Mercer, J. (2012), Profesorske akademichne kerivnytstvo v nespokiini chasy: pohliad profesora [Professorial academic leadership in turbulent times: the professoriate’s perspective], Final Report. London: Leadership Foundation for Higher Education, p. 13, available at: https://www.advance-he.ac.uk/

4. Evans, L., Homer, M., Rayner, S. (2011), Providni profesory: vyvchennia tochok zoru “lideriv” stosovno profe-sorskoho liderstva [Leading professors: examining the perspectives of the led’ in relation to professorial leadership], Final Report, London: Leadership Foundation for Higher Education, p. 8, available at: https://www.advance-he.ac.uk/

5. Kodeks etyky akademichnykh vzaiemovidnosyn ta dobrochesnosti NTU “KhPI” [The Code of Academic Rela-tionships Ethics and Virtue of the NTU “KhPI”] (2019), available at: http://library.kpi.kharkov.ua/files/documents/code_ethics.pdf [in Ukrainian]

6. Macfarlane, B. (2011), Profesory yak intelektualni lidery: stanovlennia, iden-tychnist ta rol [Professors as intellectual leaders: formation, identity and role], Studies in Higher Education, no. 36(1), pp. 57–73

7. Reznik, S.N. (2020), Rezul’taty naukovoi diial’nosti pedahoha vyschoi shkoly iak pokaznyk vykladats’koho liderstva [The results of a higher education pedagogue’s scientific activities as an indicator of teacher’s leadership], Scientific journal of NPU named after M. P. Drahomanov, no. 73(2), pp. 52–56 [in Ukrainian]

8. Romanovskyi, O., Sereda, N. (2013), Osobystist’ suchasnoho kerivnyka v aspekti teorii dukhovnoho liderstva [Personality of the modern leader in the aspect of the theory of spiritual leadership], Theory and practice of management of social systems, no. 3, pp. 20–27 [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-27

Як цитувати

Резнік, С. . (2021). АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ТА АКАДЕМІЧНЕ ЛІДЕРСТВО. Лідер. Еліта. Суспільство, (1), 43–52. https://doi.org/10.20998/2616-3241.2021.1.04

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ-ЛІДЕРА