КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ГОТОВНОСТІ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Karyna Falko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна
  • Yana Movchan Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-2240-1537

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

соціальна взаємодія, готовність до соціальної взаємодії, студенти технічного профілю, соціальний контакт у професійній діяльності, критерії сформованості готовності до соціальної взаємодії, рівні готовності до соціальної взаємодії у професійній діяльності, показники сформованості готовності до соці

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування готовності до соціальної взаємодії у майбутній професійній діяльності студентів технічного профілю. Проаналізовано вплив партнерської взаємодії в процесі спільної діяльності як фактор соціальної дієздатність майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. Сформульовано поняття «готовність» та розглянуто проблеми готовності під час професійної взаємодії. Визначено критерії та уточнено  показники сформованості  готовності до соціальної взаємодії майбутніх фахівців. 

Біографії авторів

Karyna Falko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Харків, Україна

Yana Movchan, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Харків, Україна

Посилання

Тихомирова, Ю. М. (2014) Теоре-тический анализ структурных ком-понентов психологической готовности к профессиональной деятельности. Психо-логические науки: теория и практика: материалы II междунар. науч. конф. (март 2014 года), г.Москва. М.: Буки-Веди. С. 6 – 9.

Серебровская, Н. Е. & Лукомец, А. А. (2017) Психологическая готовность к выбору профессии в раннем юноше-стве:теоретический и практический аспект. Журнал Вестник Костромского государ¬ственного университета. Серия: Педаго¬гика. Психология. Социокинетика. №5. С. 44 – 48

Мовчан, Я. О. (2015) Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Вісник Національного університету оборони України. Вип. 3 (46). К.: НУОУ. С. 187-191.

Ібрагімова, К. О. (2013) Формування готовності до соціальної взаємодії бакалаврів інженерно-технічного профілю при навчанні психолого-педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук :спец. 13.00.04. Харків. 20 с.

Молоченко, В. В. (2017) Формування у майбутніх фахівців аграрної сфери готовності до партнерської взаємодії у професійній діяльності: автореф. дис. …. канд. пед. наук: спец.13.00.0. Вінниця. С. 20.

Ігнатюк, О. А. (2009) Формування майбутнього інженера до професійного самовдосконалення: теорія і практика: [монографія]. Харків: НТУ “ХПІ”. С. 434.

Гарбич-Мошора, О. Р. (2015) Впровадження дистанційного навчання в навчальний процес для підготовки фахівців з інформаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання . Том 45. №1. С.93 – 105

Руда, Г. В. (2010) Професійна взаємодія практикуючого психолога та педагога в закладі освіти. Вісник після-дипломної освіти. Вип.1 (2) С.338 –343

Кон, И. С. (1989) Психология ранней юности: Книга для учителя. М., 168

##submission.downloads##

Як цитувати

Falko, K., & Movchan, Y. (2019). КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ГОТОВНОСТІ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У МАЙБУТНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Лідер. Еліта. Суспільство, (2). https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ І СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ