МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
лідер, лідерство, пенітенціарна система, морально-етична компетенція, лідерський потенціал, структурні компоненти морально-етичної компетенції, професійна діяльність, кримінально-виконавча служба, пенітенціарійАнотація
З урахуванням аналізу сутності та основних принципів діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України, нами було досліджено необхідність наявності морально-етичного елементу, як вкрай важливого компоненту лідерського потенціалу майбутніх фахівців правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України. А також визначено структуру та можливі шляхи його формування у процесі навчання у профільних закладах вищої освіти Державної кримінально-виконавчої служби України.
Посилання
Про Державну кримінально-виконавчу службу України. Закон України від 23 черв. 2005 р. № 2713-IV. Відомості Верховної Ради України. 2005. № 30. Ст. 409. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2713-15.
Європейські пенітенціарні правила (Рекомендація № R (2006) 2 Комітету Міністрів держав – учасниць). Рада Європи; Рекомендації. 2006. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/994_032.
Кодекс етики та службової поведінки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України схвалений на засіданні Колегії Державної пенітенціарної служби України (протокол від 19 груд. 2012 р. № 11РК). [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://kvs.gov.ua/Kodeks_chesti/pdf.
Блажівський, М. І. (2012) Психологічні особливості професійної діяльності персоналу установи виконання покарань. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. Вип. 2 (1). С. 357 – 366. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/
Михайличенко, В. Є. & Грень, Л. (2017) Активизация лидерского потенциала студентов высших учебных заведений в процессе обучения. Теорія і практика управління соціальними системами. № 1. Харьков: НТУ «ХПІ». С. 57 – 67
Романовський, О. Г. & Горбач, І. О. (2019) Лідерський потенціал майбутніх фахівців Державної кримінально-виконавчої служби України. Теорія і практика управління соціальними системами. № 2. Харків: НТУ «ХПІ». С. 73 – 84
Романовский, А. Г., Михайличенко, В. Е. & Грень, Л. Н. (2018) Педагогика лидерства: монография. Харьков: НТУ «ХПИ», 496 с.
Макґакін, Дж. (2017) Сучасний в’язничний менеджмент. Рада Європи (надруковано в Україні). С. 100.
Санникова, О. П. (1996) Эмоцио¬нальность в структуре профессиональных свойств личности (на примере представи¬телей социономических профессий): авто¬реф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора психол. наук. Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. К., 50 с.
Синьов, В. М. Радов, Г. О., Кривуша, В. І. & Беца О. В. Педагогічні основи ресоціалізації злочинців. К.: МП «Леся», 288с.
Ягунов, Д. В. (2011) Пенітенціарна система України: історичний розвиток, сучасні проблеми та перспективи реформування: монографія. Державна пенітенціарна служба України. 4-те вид., перероб. та доп. О.: Фенікс, 446 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.