КРИТЕРІЇ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ПІДПРИЄМЦЯ ЯК ЛІДЕРА
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
підприємець-лідер, індивідуально-психологічні особливості, продуктивність, підприємницька справа, бізнес-структура, інноваційний вплив, системний підхід, психологічно-професійні критеріїАнотація
В даній статті, проведено теоретично-методичний аналіз розвитку взаємозв’язаних ознак індивідуально-психологічних особливостей та психологічно-професійних критеріїв як суттєвих складових продуктивного розвитку особистості підприємця-лідера. Виявлено, що особистості, які мають цільову мотивацію до лідерства, продуктивніше оволодівають соціально-психологічними та спеціальними якостями, виявляють стійкі бажання досягати успіху в своїй підприємницькій справі. Доведено, що для повнішого та змістовнішого розкриття цих важливих аспектів проблеми, слід більш якісніше аналізувати індивідуально-психологічні особливості та аналізувати психологічно-професійні критерії розвитку особистості підприємця як лідера, що сприяє покращенню його особистісного потенціалу. Визначено, що саме продуктивний розвиток особистості підприємця як лідера, як правило, раціонально поєднаний з рівнем його особистісного потенціалу. Є очевидним те, що саме ці складові сприяють ефективному і надійному виконанню ділових функцій і завдань підприємцем-лідером у процесі підприємницької діяльності. Встановлено, що безумовно, науково-концептуальне обгрутування умов покращення психологічно-професійних складників особистісного потенціалу підприємця-лідера буде повноцінно сприяти продуктивній та ефективній підприємницькій, бізнес діяльності.
Посилання
Дип, С. & Сесмен, Л. (1995) Верный путь к успеху. 1600 советов менеджерам. М.: Вече-Персей. АСТ, 394 с.
Гура, Т. В., Романовський, О. Г. & Книш, А. Є. (2017) Психологія лідерства в бізнесі: навч. посібн. Х.: Друкарня Мадрид, 100 с.
Емельянов, Э. Н. & Поварницына, С. Е. (1998) Психология бизнеса. М.: АРМАДА, 511 с.
Энциклопедический словарь бизнесмена: менеджмент, маркетинг, информатика. Под общей ред. М. И. Молдаванова. К.: Техника, 1993, 865с.
Психологія бізнесу як напрямок у психологічній науці. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://stud.com.ua/52777 (дата звернення: 01.08.2019).
Кенджеми, Дж. П. & Ковальськи, К. Дж. (1997) Успешно действующий руководитель: что он собой представляет? Журнал «Лидерство. Психологические проблемы в бизнесе». Дубна: Феникс. С.129 – 134.
Комарова, Л. Н. (1990) Словарь иностранных слов. 19-е изд., стер. М.: Рус. яз., 624 с.
Корольчук, М. С. & Крайнюк, В. М. (2006) Теорія і практика професійного психологічного відбору: навчальний посібник. Київ, Ніка-Центр, 536 с.
Пачковський, Ю. Ф. (2007) Психологія підприємництва: навч. посібник.3-є вид. К.: Каравелла, 416 с.
Товажнянський, Л. Л., Романовський, О. Г. & Пономарьов, О. С. (2004) Концепція формування гуманітарно-технічної еліти в НТУ “ХПІ” та шляхи її реалізації: Навч.– метод. посібник. Харків: НТУ “ХПІ”, 416с.
100 великих психологов. М.: Вече, 2004, 432 с.
Франкл, В. (1990) Человек в поисках смысла. М.:Прогресс, 368 с.
Timmons, J. A., Smollen, L. E. & Dingee, A. L. M. (1985) New Venture Creations: a Guide to Enterpreneurship. Home wood Illinois: Irwin.. 612p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.