ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ НАУКИ СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВИШІВ УКРАЇНИ – ОДИН З АКТУАЛЬНИХ НАПРЯМІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Визначено педагогічні умови формування моделі сучасного технічного фахівця, озброєного знаннями професійної етики, за допомогою впровадження програми з популяризації науки. Обґрунтовано необхідність процесу формування професійно-спрямованого світогляду іноземних студентів на майбутню науково-технічну діяльність, за допомогою застосування інтерактивної педагогічної технології з популяризації науки в межах навчальної діяльності та упровадження дистанційного курсу; інтеграція змісту навчальних дисциплін і позанавчальних заходів у технічному університеті з метою створення навчального середовища, спрямованого на виховання сучасного технічного фахівця. Подано методичні рекомендації щодо їх реалізації.
Посилання
Griffin, K.L., Ramachandran, H. (2010) Science Education and Information Literacy: A Grass-Roots Effort to Support Science Literacy in Schools. Science & Technology Libraries 29, 325–349.
Turiman, P., Omar, J., Daud, A.M., Osman, (2012) K.: Fostering the 21st Century Skills through Scientific Literacy and Science Process Skills. Procedia - Social and Behavioral Sciences 59, 110–116.
Van Eijck, M., Roth, W.M. (2010) : Theorizing Scientific Literacy in the Wild. Educational Research Review 5, 184–194.
Roth, W.M. (2003): Scientific Literacy as an Emergent Feature of Collective Human Praxis. Journal of Curriculum Studies 35, 1–11.
Hawking S. (2005) A briefer history of time. (Cambridge U., DAMTP), L. Mlodinow. 2005. 189 pp. Published in Reinbek, Germany: Rowohlt 189 p.
Hawking S. (2004) Black holes and the information paradox. (Cambridge U., DAMTP). Prepared for Conference: C04-07-18, p.56-62
Hawking S. (2002) Sixty years in a nutshell. (Newton Inst. Math. Sci., Cambridge). Prepared for Workshop on Conference on the Future of Conference: C 02-01-07.7.
Hawking S. (2001) The universe in a nutshell. (Cambridge U., DAMTP). 224 pp.
Horizon 2020. The EU Framework Programme for Research and Innovation. https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en/what-horizon-2020
Scientific American (SCI AM).American popular science magazine.Publisher: Nature Publishing Group. https://www.researchgate.net/journal/00368733_Scientific_American
Alpha Galileo.Business-to-business science news service.https://en.wikipedia.org/wiki/AlphaGalileohttps://www.alphagalileo.org
Nature. International weekly journal science.http://www.nature.com/nature/current_issue.html
NewScientists Magazine. https://www.newscientist.com/
Research Council (NRC). (1996). National science education standards. Alexenderia. VA: National Academic Press.
DeBoer, G.E. (2000) : Scientific Literacy: Another Look at Its Historical and Contemporary Meanings and Its Relationship to Science Education Reform. Journal of Research in Science Teaching 37, 582–601.
The Pisa 2003 Assessment Framework: Mathematics, Reading, Science and Problem Solving Knowledge and Skills. OECD, Paris (2003), http://www.pisa.oecd.org/dataoecd/46/14/33694881.pdf
Osborne, J., Hennessy, S.: Report 6: Literature Review in Science Education and the Role of ICT: Promise, Problems and Future Directions, http://hal.archives-ouvertes.fr/docs/00/19/04/41/PDF/osborne-j-2003-r6.pdf
Hurd, P.D. (1998) : Scientific Literacy: New Minds for a Changing World. Science Education 82, 407–416
Lai, L.S.L., Turban, E. (2008) : Groups Formation and Operations in the Web 2.0 Environment and Social Networks. Group Decision and Negotiation 17, 387–402.
Warden, R. (2010) : The Internet and Science Communication: Blurring the Boundaries. Ecancermedicalscience 4, 1–8.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.