DOI: https://doi.org/10.20998/%x

ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ НАУКИ СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ВИШІВ УКРАЇНИ – ОДИН З АКТУАЛЬНИХ НАПРЯМІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Elena Lapuzina, Lidiya Lisachuk

Анотація


Визначено педагогічні умови формування моделі сучасного технічного фахівця, озброєного знаннями професійної етики,  за допомогою впровадження програми з популяризації науки. Обґрунтовано необхідність процесу формування професійно-спрямованого світогляду іноземних студентів на майбутню науково-технічну діяльність, за допомогою застосування інтерактивної педагогічної технології з популяризації науки в межах навчальної діяльності та  упровадження дистанційного курсу; інтеграція змісту навчальних дисциплін і позанавчальних заходів у технічному університеті з метою створення навчального середовища, спрямованого на виховання сучасного технічного фахівця. Подано методичні рекомендації щодо їх реалізації.


Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Griffin, K.L., Ramachandran, H. (2010) Science Education and Information Literacy: A Grass-Roots Effort to Support Science Literacy in Schools. Science & Technology Libraries 29, 325–349.

Turiman, P., Omar, J., Daud, A.M., Osman, (2012) K.: Fostering the 21st Century Skills through Scientific Literacy and Science Process Skills. Procedia - Social and Behavioral Sciences 59, 110–116.

Van Eijck, M., Roth, W.M. (2010) : Theorizing Scientific Literacy in the Wild. Educational Research Review 5, 184–194.

Roth, W.M. (2003): Scientific Literacy as an Emergent Feature of Collective Human Praxis. Journal of Curriculum Studies 35, 1–11.

Hawking S. (2005) A briefer history of time. (Cambridge U., DAMTP), L. Mlodinow. 2005. 189 pp. Published in Reinbek, Germany: Rowohlt 189 p.

Hawking S. (2004) Black holes and the information paradox. (Cambridge U., DAMTP). Prepared for Conference: C04-07-18, p.56-62

Hawking S. (2002) Sixty years in a nutshell. (Newton Inst. Math. Sci., Cambridge). Prepared for Workshop on Conference on the Future of Conference: C 02-01-07.7.

Hawking S. (2001) The universe in a nutshell. (Cambridge U., DAMTP). 224 pp.

Horizon 2020. The EU Framework Programme for Research and Innovation. https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en/what-horizon-2020

Scientific American (SCI AM).American popular science magazine.Publisher: Nature Publishing Group. https://www.researchgate.net/journal/00368733_Scientific_American

Alpha Galileo.Business-to-business science news service.https://en.wikipedia.org/wiki/AlphaGalileohttps://www.alphagalileo.org

Nature. International weekly journal science.http://www.nature.com/nature/current_issue.html

NewScientists Magazine. https://www.newscientist.com/

Research Council (NRC). (1996). National science education standards. Alexenderia. VA: National Academic Press.

DeBoer, G.E. (2000) : Scientific Literacy: Another Look at Its Historical and Contemporary Meanings and Its Relationship to Science Education Reform. Journal of Research in Science Teaching 37, 582–601.

The Pisa 2003 Assessment Framework: Mathematics, Reading, Science and Problem Solving Knowledge and Skills. OECD, Paris (2003), http://www.pisa.oecd.org/dataoecd/46/14/33694881.pdf

Osborne, J., Hennessy, S.: Report 6: Literature Review in Science Education and the Role of ICT: Promise, Problems and Future Directions, http://hal.archives-ouvertes.fr/docs/00/19/04/41/PDF/osborne-j-2003-r6.pdf

Hurd, P.D. (1998) : Scientific Literacy: New Minds for a Changing World. Science Education 82, 407–416

Lai, L.S.L., Turban, E. (2008) : Groups Formation and Operations in the Web 2.0 Environment and Social Networks. Group Decision and Negotiation 17, 387–402.

Warden, R. (2010) : The Internet and Science Communication: Blurring the Boundaries. Ecancermedicalscience 4, 1–8.