ПІДГОТОВКА ПРОФЕСІОНАЛІВ-ЛІДЕРІВ ЯК ЗАВДАННЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Yevhen Sokol Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Сучасна життєва практика вимагає розробки, апробації й застосування інноваційних принципів і методів інженерної освіти з метою подолання розриву між університетською освітою і реальними потребами виробництва та вимогами роботодавців. Підготовка сучасних кадрів має бути спрямована не просто на формування фахівців, а на забезпечення такої якості їхньої освіти, яка б поєднувала високий рівень професійної і соціальної компетентності та особистісний розвиток. Йдеться про розвиток лідерського потенціалу і здатність максимальної його реалізації. 

Біографія автора

Yevhen Sokol, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

доктор технічних наук, професор, член-кореспондент НАН України, ректор

Національного технічного університету «Харківський

політехнічний інститут», Харків, Україна

Посилання

Bass B. M., Riggio R. E. Transformational leadership. 2nd. еd. Mahwah; NJ : Law-rence Erlbaum Associates, 2006. 282 p.

Casse P., Claudel P. G. Philosophy for Creative Leadership: How philosophy can turn perople into more effective leaders [S. p.] : Athena Press, 2007. 280 p.

Conger J. A., Canungo R. Charismatic leadership in organizations: Perceived behav-ioral attributes and their measurement // Journal of Organizational Behavior. 1994. № 15. P.439-452.

Vermillion S. D., Malak R. J., Smallman R. A Study on Outcome Framing and Risk Attitude in Engineering Decisions Under Uncertainty // Journal of Mechanical Design. 2015. Vol. 137. Issue 8

##submission.downloads##

Як цитувати

Sokol, Y. (2018). ПІДГОТОВКА ПРОФЕСІОНАЛІВ-ЛІДЕРІВ ЯК ЗАВДАННЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Лідер. Еліта. Суспільство, (1). https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

ЛІДЕРСТВО ТА СУСПІЛЬНИЙ РОЗВИТОК: ДІАЛЕКТИКА ЄДНОСТІ І ПРОТИРІЧ ФЕНОМЕНІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ