РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ В НТУ «ХПІ» НА ОСНОВІ ДОСВІДУ УНІВЕРСИТЕТУ ОКСФОРД БРУКС В РАМКАХ ПРОГРАМИ «РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ УНІВЕРСИТЕТІВ УКРАЇНИ»
DOI:
https://doi.org/10.20998/2616-3241.2019.1.01Ключові слова:
професійний розвиток, викладачі, інституційні зміни, міжнародне співробітництвоАнотація
В статті розглянуто проблему адаптації закордонного досвіду функціонування університетів до українських реалій на прикладі кейсу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Окрему увагу приділено питанням співпраці між українськими та британськими університетами в рамках програми Розвитку лідерського потенціалу університетів України при реалізації проекту «Реформування системи підготовки молодих викладачів». Проаналізовано особливості програм розвитку наукових та науково-педагогічних працівників в університеті Оксфорд Брукс. Представлено результати впровадження британського досвіду в діяльність НТУ «ХПІ» для забезпечення інституційних змін.Посилання
Андрущенко, В.П. (2011) Осно¬вні харак¬теристики європейської універ-ситетської освіти та можливості їх реалі-зації в сис¬темі освіти України. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 26: збірник наукових праць. К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драго-манова. С. 3 – 15.
Бабкова-Пилипенко, Н. (2012) Особливо¬сті професійної підготовки еко-номістів в університетах Великої Брита¬нії. Наукові праці. Педагогіка, Том 199, № 187. С. 76 – 80.
Бідюк, Н. (2014) Магістерська підготовка як складова професійного ста-новлення молодого дослідника: британ-ський та український
досвід. Порівняльна профе¬сійна педагогіка. № 4 (3). С. 111 – 118.
Боголіб, Т. (2012) Конкуренція універси¬тетів: світовий досвід і україн¬ські реалії. Вісн. НАН України, № 10. С. 31 – 42.
Гук, C. (2015) Структура курсу підготовки бакалаврів та магістрів з фізи-чної реабілі¬тації у британських універси-тетах. Нау¬ковий вісник Чернівецького уні-верситету. Педагогіка та психологія: зб.наук.пр. Вип. 748. Чернівці: Черніве-цький націо¬нальний університет, С. 24 – 30.
Гура, Т.В., & Фурманець, Б.І. (2018) Фор¬мування особистісного потен-ціалу студе¬нтів технічного університету. Теорія і практика управління соціальними систе¬мами. Щоквартальний науково-те-орети¬чний журнал. № 2. Харків: НТУ «ХПІ».С.55 – 65.
Калашнікова, С. (2012) Євро-пейська по¬літика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири. Вища освіта України. № 2. С. 80 – 84.
Сєргєєва, О. В. (2011) Викорис-тання бри¬танського досвіду підготовки майбутніх перекладачів у вітчизняній освітній прак¬тиці. Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Сер. «Соціологія. Психологія. Педагогіка». № 3, дод. 2, т. 1 (26). (Те¬мат. вип. «Вища освіти України у кон¬тексті інтеграції до Європейського освітнього простору»). К.: ГНОЗІС,
– 520 с.
Третько, В. В. (2013) Профе¬сійна підго¬товка магістрів міжнародних відносин у Великій Британії: теорія і практика : мо-ногр. Хмельницький: ХНУ, 414 с.
About OCSLD (2018) Oxford Brookes Uni¬versity. [Електронний ресурс] Режим доступу: https://www.brookes.ac.uk/ocsld/about-ocs¬ld/ (04.01.2019).
Романовський, О.Г., & Гура, Т.В., Чала, Ю.М., Книш, А.Є. (2016) Comparative analysis of leadership training concepts in high school in the UK and Ukraine. Теорія і практика управління со-ціальними систе¬мами. Щоквартальний науково-практич¬ний журнал. №2. Х.: НТУ «ХПІ». С. 3 – 9.
Programme Specification for the award of Postgraduate Certificate in Teach¬ing in Higher Education (MU61) and Post¬graduate Associate in OCSLD (MU80) (2018) Oxford Brookes University. [Елект¬ронний ресурс] Режим доступу: https://www.brookes.ac.uk/about/directora-tes/asa/registry/apqo/programmes/mu61.pdf (04.01.2019).
Research Support (2018) Oxford Brookes University. [Електронний ресурс] Режим доступу: https://www.brookes.ac.uk/research/research-support/ (04.01.2019).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.