ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЛІДЕРІВ В НАЦІОНАЛЬНОМУ ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ “ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ”

Автор(и)

  • Ірина Костиря Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2616-3241.2021.1.07

Ключові слова:

комунікативні навички, залучення до самостійної діяльності, експерементальна перевірка, формування майбутнього фахівця-лідера, використання інтерактивних форм і методів виховання

Анотація

пропонуються результати експерементального дослідженя ефективності залучення майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до самостійної практичної діяльності, яка передбачає використання інтерактивних форм і методів виховання для застосування комунікативних і рефлексивних умінь та зумовлює формування комунікативних навичок.

Біографія автора

Ірина Костиря, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічий інститут”; Харків, Україна

Посилання

1. Atkinson, M., Rae, T. (2012), Chojs Dostizhenie celej: Poshagovaja sistema [Choice Achieving Goals: A Step-by-Step System], lane with English Moscow, Alpina Publisher, p. 281

2. Bondarenko, V. V. (2017), Komunikatyvne liderstvo iak osnova formuvannia kompetentnoho inzhenera-pedahoha [Communicative leadership as a basis for the formation of a competent engineer-teacher], Scientific notes of the Department of Pedagogy, no. (41), pp. 20–26, available at: https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/9955

3. Huzar O., Stojko K. (2017), Teo-retychni osnovy formuvannia kompeten-tnosti komunikatyvnoho lidera [Theoretical bases of formation of competence of the communicative leader], International Scientific Journal “Universities and Leadership”, Kyiv: Institute of Higher Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, available at: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8726

4. Navychky dlia uspishnoi kar’iery (2020), [Skills for a successful career], Kyiv, p. 300, available at: https://mon.gov.ua/storage/app/media/pto/2021/02/24/Metodychni%20materialy%20kursu%20Navychky%20dlya%20uspishnoyi%20karyery_02_24.pdf

5. Praktycheskaia psykhodyahno-styka. Metodyky y testy (2001), [Practical psychodiagnostics. Methods and tests], Textbook, editor-compiler D. Ya. Raigorodsky, Samara : Publishing House “BAKhRAKh-M”, p. 672

6. Ripko I. V. (2015), Doslidzhennia liders’kykh iakostej u studentiv tekhnichnykh universytetiv: rezul’taty eksperymentu [Research on leadership qualities in students of technical universities: the results of the experiment], Pedagogy of formation of creative personality in higher and general education schools: coll. Science, Zaporozhye : CPU, vip. 40 (93), pp. 481–487

7. Charteris-Black, J. (2006), Spilku-vannia liderstva: dyzain styliu kerivnytstva [The communication of leadership: the design of leadership style], Routledge, available at: https://www.taylorfrancis.com/books/mono/10.4324/9780203968291/communication-leadership-jonathan-charteris-black

8. Men, L. R. (2014), Stratehichne vnutrishnie spilkuvannia: transformatsiine liderstvo, kanaly komunikatsii ta zadovolenist spivrobitnykiv [Strategic internal commu-nication: Transformational leadership, commu-nication channels, and employee satisfac-tion], Management Communication Quarterly, no. 28(2), pp. 264–284, available at: https://doi.org/10.1177/0893318914524536

9. Maibutnie robochykh mists [The Future of Jobs], Report 2020 available at: http://www3.weforum.org/docs/WEF_Future_of_Jobs_2020.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-27

Як цитувати

Костиря, І. . (2021). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЛІДЕРІВ В НАЦІОНАЛЬНОМУ ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ “ХАРКІВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ”. Лідер. Еліта. Суспільство, (1), 71–80. https://doi.org/10.20998/2616-3241.2021.1.07

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ-ЛІДЕРА